03 oktoober, 2018

Haapsalu sall nr mitmekümne mitmes - Lehega piibelehekiri...

...või siis Ingrid Rüütli kiri, nagu seda koekirja ka tuntakse.

Minu viimaste aastate käsitöökorvis on olnud enamasti kleidid...ja väga suures osas just pruutkleidid. Ka eelmisel nädalal olin just ühte lõpetamas kui järsku toimus haapsalu sallide plahvatus. Ei saa kurta, et suvi oleks vaikne olnud, kuid lausa nii, et 6 salli ühe nädalaga ostetakse/tellitakse, ei ole kaua juhtunud. No ja ei jäänudki muud üle kui hetkeks pruutkleit kõrvale tõsta ja ühe kõige kiirema tellimuse tarbeks silmad vardale lüüa. Ega ma pruutkleiti ka päris ''unustada'' saanud, sest pühapäevaks oli kokku lepitud üleandmine, kuid õnneks oli siin vaid õlale pikk sleif  jäänud kududa ja selle tegin kiirelt sama päeva hommikul :)
Egas siis midagi, neljapäeval said 113 sallisilma varrastele, pühapäeva lõuna ajal kudusin keskosa varrastelt maha ning alustasin äärepitsiga. Vahepeal kudusin kleidi sleifi valmis, jõudsn tütre võistlusi vaatama ja muidugi ei jätnud ka koduseid nälga...
Eile sain salli õhtul raamile ja täna läheb posti - 6 päeva ja tehtud... Aga ega see ka nii lihtne ole - sall on ikka mahukas töö (kleidiga ei võrdle) ja iga vähegi vaba minuti ma ainult kudusin. Eile õhtuks, kui kinkekarpi tuunisin, olin päris väsinud - kohe nii, et järhgmise salli äärepitsi alustada ei viitsinud, kuigi oleks pidanud - ehk siis täna?

Ja antud sall on vist 62'ne...aga vb ka veidi suurema järjekorranumbriga, mõned vahepealsed ei ole pildile ega ka kirja saanud :)

Igal juhul soovin kandjale mõnusat kandmist ja tellijale tänusõnad!
Ilusat sügist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar