16 jaanuar, 2019

Ingrid Rüütli-kirjaline haapsall - nr. ''järgmine''

Ohh, oli ju plaanis aasta lõpus veel kirjutada, aga nii ta läks.. Ikka on kiire-kiire - isegi siis, kui paar päeva mitte midagit teha.
Ja nii oligi, et paar päeva ma ei teinudki aasta lõpus midagi - igapäevatööst sain nädala puhkust, sättisin selle kenasti jõuludega graafikusse, et saada lisa vabu päevi ja seega ka rohkem aega mittemidagi jaoks :) Aga samas, kui tellimused on ees, siis kauaks näppe sirgu ei saa lasta!

Aasta lõppes ja natuke ka algas selle helebeezi Ingrid Rüütli salliga, mis telliti Saksamaale.
Et meriinodest/segudest polnud seda päris õiget tooni saada - kui on eriline värvitoon, lasen alati saajal selle ''õige'' endal valida - sain Natalialt Lõngasahvrist täisvillase Lydia wooli (1613m=100g).
Olin alguses veidi kahtlev, sest lõng on meetrite poolest veel peenem kui meriino (1400m=100g), kuid kududa oli sama tunne nagu tavapärast pitsilõnga. Vormi hoiab villane muidugi imehästi - kõige paremini pitsilõngadest ja oma olemuselt oli/on see lõng ka kena, ühtlane....aga siiski villane mulle endale väga ei istu. Vist ikka see kergelt sõrmede külge jääv tunne on häiriv.. meriino on pehme ja kohev, villane ikka pisut jäigem. Aga samas, kes leiab Lydialt ilusaid toone, siis kindlasti soovitan katsetada. Saaja jäi salliga väga rahule!

Kui ma salliga enne jõule alustasin, paar laiskusepäeva vahele lasin ja 1.jaanuaril salli raamile tõmbasin, olin omadega õiges graafikus. Olin jõudnud vahepeal isegi kodus pesusid triikida, mida oma tavapärase elutempo juures tavaliselt teen siis, kui kapid tühjad, ehk asi kriitiline :D

Sall sai mõõtudega 170 x 63cm

Ilusat juba mõnda aega käinud aastat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar