23 aprill, 2019

Haapsalu sall - Käpakiri 2


Ei ole õige öelda, et inimesed tulevad ja lähevad. On inimesi, kes tulevad ja kunagi ei lähe. Nad on sooja hommiku sarnased....

...ja just selline, päikesesooja hommiku sarnane on Merike - mu kalli kursusekaaslase ema
On väga raske sõnadega kirjeldada seda empaatiavõimet, headust, sära, südamlikkust ja hoolt mida ta suudab pakkuda...ja seda juba aastakümneid. Meie esimesest kohtumisest saadik, mis toimus üle 20 aasta tagasi, olen ma tundnud end alati nende juures oodatuna, alati vajalikuna, alati kallina - lähed nagu oma koju, oma ema juurde. Ja uskuge või mitte, ma ei ole ainuke, kes nii tunneb - Merike armastab kogu maailma!
Raske oli sellisele naisele kingitust teha....see pisku, mida ma oskasin talle vastu anda on siin - see väike ja habras haapsalu sall. Aga siia kudusin ma kogu oma armastuse tema vastu - palju armastust!
Aitäh, et oled olemas

Kallistused veelkord sünnipäeva puhul!

Salli mõõdud 150 x 50cm
100% meriino
Lumivalge




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar