20 november, 2011

Hüvasti suvi!, ehk niidame muru...

Naljakas pealkiri, mis? Aga mida muud saab öelda, kui laupäeval juuksurist tulles leidsin Andrese aiast, muruniiduk käes :p Jah tõesti, ta niitis muru!! 19.-ndal novembril... Ja selleks oli ka põhjus - see oli kasvanud ''jubepikaks''. Janika juurde minnes - et kui ei võta pea, peavad rattad võtma, ehk siis müts ja kindad on hetkes juba hädavajalikud, kuid need olin ju neljapäeval sinna unustanud - ja rääkides, et mul jäi mees koju muru niitma, said nii Janika kui Teet jupi naerda.. Õhtul naabrite juures olles imestasid nemadki, et kas Andres on ikka terve - olid teda päeval aknast näinud muru niitmas nii ebatavalisel ajal :p Aga tegelikult olevat hea, kui muru ei jää suure lume alla väga pikk - pidada ''mädanema'' minema... ja täna homikul õue vaadates nentisin, et sai veel õigel ajal niidetud - täpselt enne talve, kraadiklaas näitas hommikul -9 kraadi, prrr. Eriti külm tundub see ilmselt ka seetõttu, et ega päris õiget sügistki ole ju sel aastal olnud - ei ole olnud jaheduse-, vihma- ega poriaega :)
Kiirelt aga veel ka laupäevast - jah, käisime Erikuga juuksuris. Pidime sinna ideeliselt jõudma enne reisi, kuid kiireks läks. Samas, eks kannatas praegusenigi - mul oli juurte juurest väga välja kasvanud ja Eriku parukas meenutas vaikselt juba karvamütsi, aga
saime hakkama :D Loora kaasa ei tulnud, arvas, et tema on hetkel ideaalne pikkus ja soovib sellega mõnda aega olla.
Õhtul olime kutsutud naabrite juurde ''telekat vaatama'' - nimelt läks meie koroonatoa suur telekas katki eelmise ndl lõpus ja naabrimehe
abiga sai Andres selle remonti viidud, sellest ka siis nö. õhtu pealkiri :D Et ma sain sellest minekust teada peale mitmekordset linnaskäiku (juuksur ja Janika-külastus) ja eelmisest õhtust oli järele jäänud pärmitaigent, ei hakanud ka uut midagi leiutama - tegin taas kookosepärga, mis jälle sama hea ja maitsev sai.
Õhtu jäi minu jaoks lühikeseks, kolisin end kella 22 paiku koju tagasi (Andres jäi lastega naabrite külalislahkust tarvitama) - olin kohutavalt väsinud kõigest...ilmselt oli mu suhtlusnivoo absoluutselt täis saanud. Kodus istusin lausvaikuses ja kudusin veidi...kuni siis Une-Mati mu endaga kaasa võttis...pühapäeva hommikuni :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar