05 juuni, 2015

Kohtumine oma suure eeskujuga :)


Nii ilusad ja peened asjad, et tuli ninaga vaadata :)
Minu suureks eeskujuks haapsalu sallide maailmas, ja kindlasti mitte ainult minu!, on olnud algusest peale Rees, ehk Liina Langi - kes ei teaks tema imelist blogi ja salle/kleite! Olen temaga suhelnud meilitsi, just temalt sain kõige enam julgustust katsetada esimese kleidiga..ja 29.mail oli lõpuks SEE õhtu, mil sain oma suure eeskujuga ka silmast-silma kohtuda. Ma ei oska kirjeldada seda tunnet, mis mind valdas, kui me Marega (FB's Muumimamma Näputööde lehe omanik) Olustverre jõudes temaga kohtusime. Istus teine nii armsalt puu all ja ootas - meid!
Poolteist tundi Olustvere Käsitöötoas läks imekiirelt - nii kahju, et meil ei olnud tervet päeva!







Saime kiirkoolituse lõngade osas, mida jälgida ja vältida, isegi paar nippi näitas meile kätte.
Kulda väärt kogu!













Liina, Sa oled võrratu inimene ja ma soovin, et Sul jätkuks seda soojust ja optimismi kauaks-kauaks! Sa oled soe, nagu suvepäike oma energiaga. Aitäh, et meid vastu võtsid. Nagu juba ka Mare tõdes, unustasime suure õhinaga isegi pildid tegemata (oleks ju uhke olnud näidata professionaali salle), need paar, mis enne äratulekut kiirelt telefoni said püütud, jäägu siia meenutama tänast toredat kohtumist!
Eriti meeldivad mulle pildid lõngadest, sest päris korraliku koguse tõin endaga ka koju kaasa - et oleks, mida kududa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar