26 jaanuar, 2013

Nädalavahetus, ehk alustasin Semelega :)

Et Annisega läks võrdlemisi lihtsalt ja eelnevalt juba olin leidnud imeilusa Semele salli mitmest blogist, siis ei olnudki muud, kui mustrijahile. Tänu Anitale olen nüüd jõudnud nii kaugele - kolm küljelehte on valmis. Et peaaegu igas blogis, mis leidsin, kirjeldati seda kui parajalt pusimistvajavat salli, siis ei julgenud ka varem alustada kui täna - siis kui oli aega süveneda. Toad said koristatud ja nii lõingi kella 10 paiku silmad varrastele. Eeltööna uurisin mitmeid kudumistehnikate videosid ja lugesin õpetusi...tõeks osutus see, et parasjagu mõtlemist vajab see tegemine - ei ole päris nii, et saad mustri selgeks (reeglina jääb see mul paari mustrikordusega pähe) ja lihtsalt kood. Juba silmade loomine on tavapärasest teistmoodi  ning eranditult iga rea koon täpselt mustrit jälgides. Lisaks veel,  kui olen rea ära kudunud, märgin selle ka vastavalt enda mustrilehele, et mitte segi ei läheks - algaja asi ilmselt :) Aga õhin on sees - NII ilus asi tõotab sellest tulla. Näis ainult, kuna valmis saab.
Hetkel olen jälle hetkeks stopanud ja ootan nõuandeid, kuigi arvan, et saan aru, mismoodi edasi tuleb kududa...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar