15 mai, 2013

Heegeldatud viinamarjasall

Tegelikult sai see idee alguse Annica lausest - ma tahan endale pontshot, mispeale ma omatehtu kapist välja otsisin ja näitasin et sellise võin teha... Paar päeva hiljem FB's erinevaid mustrilehti sirvides jäi aga silma üks ülimalt vahva muster, mille peale hakkas idee hoopis sinnapoole liikuma. Et antud hetkel oli aga pooleli ühele veel-sündimata-ilmakodanikule komplekti kudumine (varsti saab see ka siia), siis lükkasin heegeldamise algust edasi. Vahepeal jõudsin õige lõnga osta ja nii kui poolik töö valmis sai, alustasin sellega :) Ja nagu ikka minule omaselt - alustasin valesti :p Tuli välja, et ma ei osanud nuppu heegeldada...kuid sellest sain aru alles siis kui esimene 20 cm pikkust oli juba valmis. Et lõng ei olnud just eriti harutamissõbralik, alustasin lihtsalt otsast peale :)
Ja siin ta on. Alustamisest valmimiseni läks vist nädal õhtuti heegeldada. Lõpp muutus tüütuks - rida oli juba liiga pikk. Minu jaoks on mustris ka üks viga - teine mustrikordus peaks algama kas rida kõrgemalt või siis peab see kokkuvõttev 9-silmaline kett olema juba ühtlasi ka teise mustrirea algus. Muidu jooksevad ääreread mustrist välja (ülespoole). 

 Minu sall nii ilus ei saanud kui see, millest vaimustusin, kuid usun, et teine analoogne tuleb juba ilusam ja ühtlasem. See läheb peagi aga ühte kingikotti kuu lõpus :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar