17 märts, 2014

Haapsalu sall nr.7 - Ornamendikiri

Haapsalu sall
Haapsalu sall läbi 16 mmse sõrmuse

Pühapäeva hommikul muigas poeg ärgates suurde tuppa tulles ning nähes mind taas kudumas, et jajaaa, isa juba ütleski eile, et ema ei tegele kudumisega mitte enam vabal ajal, vaid tekitab seda vaba aega endale igal võimalusel kudumiseks :) Jah, mul on arusaaja pere - siiani nad väga nurisenud ei ole. Kõhud on kõigil täis, kodu enam-vähem korras, kuigi triikimiseni jõuan vaid korra nädalas.. Aga see ''pitsihaigus'', see on ikka täitsa sügaval sees.

Kui eelmise salli (mille tegelikult ju sellele vahele võtsin) valmis olin saanud, haarasin aknalaualt käsitöökastikesest poolelioleva ja sain ka sellega laupäeval ühele poole. Muidugi oli see lihtne, eelmisel laupäeval sain ju salliosa valmis ja nädal tagasi pühapäeval alustasin pitsidega. Tulemus siin - armsalt lihtne :)
Äärepits
Selle salliga aga jagasin ära, et mul on vaja ikka seda päris õiget sallivenituse raami - nimelt oli üks salli äär tugevama koega kui teine ja salli ristkülikuks saamisel olin veidi hädas. Õnneks saan raami sel nädalal juba kätte ja saan salli üle ''venitada''. Esimesed fotod aga olemas ja siin: 


Et talv tuli ootamatult tagasi, tundus mulle igati humaanne sallike elupuule soojenduseks ümber kerida :)

Salli mõõdud 80 x 170 cm
Lõng: Merinos extra Haapsalu salli lõng, 100% meriinovill
Mustrikordusi pikkuses 35
Vardad 3,5
Lõngakulu alla 100g
Pitsidele arvestatud silmade arv 2 x 437


Minu tehtud tööd leiate ka siit: https://www.facebook.com/Haapsalusallid







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar