02 juuni, 2014

Haapsalu sall nr.12 - Karukellakiri.

Selles sallis on Itaaliat ja liikumist, kuna enamus sallist on kootud justnimelt reisil olles :)

22.mail bussi istudes ja vardaid kätte võttes ei osanud ma arvatagi, et iga liikumine punktist-punkti antud tripil saab salliga nii tihedalt seotud olema. Siis aga, kui lennukis järsku kuupäevadele mõtlema hakkasin, tabas mind ehmatus!, alguses nii kaugel tundunud 30.mai oli ju tegelikult kohe nädala pärast ja selleks kuupäevaks olin lubanud salli üle anda. Paanika!, ei, õnneks mitte nii hull, kuid pisuke siiski - selleks hetkeks oli mul 18st vajalikust kirjakorrast pikkusesse valmis ju juba 6... Kudusin lennukis, kudusin bussis teel Milanost Bergamosse (meie ööbimislinna), kudusin ''kodus'' õhtuti ja hommikuti enne söömaminekuid ning tagasisõidul rongides ja taas lennukis. 10 minutit enne Tallinnas maandumist sain kergendatult ohata, vist olin salli keskosaga lõpule jõudnud (siiski selgus hiljem kodus, et olin vara hõisanud - 1 mustrikordus pikkusesse oli siiski veel teha). 
Teisipäeval alustasin äärepitsidega ja kolmapäeva õhtul kell 23.00 oli sall raamil - ma olin oma eesmärgile jõudnud :)


Kinkekarbis
Muster on võrratu!
Loodan siiralt, et ka kandjal on sellest rõõmu, sai ühele heale vanale õpetajale.




Peale selle salli lõpetamist lubasin kodus, et nüüd ei koo kohe mitu päeva, sest reisilt tagasijõudnunagi olin ju ninapidi varrastes vaid.. Pidasin tublid 2 päeva vastu ja alustasin uut, seekord poja klassijuhatajale lõpukingiks :)




FB's pesitsen siin 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar