05 juuni, 2015

Haapsalu sall nr.36 - Aasa kiri

See on see sall, mille mustrit kallis kolleeg kaua-kaua valis ja mis (ilmselt ka sellest tingituna) minul ka päris hea jupi aega võttis, et valmis saada :)
Ja ega nali siis ka mustri valmisega lõppenud - eile, üle pika aja salliraamatuid koju tagasi tuues (olid teised imetlemiseks kolleegi juures), sain esimese hooga paraja ehmatuse osaliseks. Aasa salliraamatut lapates ning jõudes Astridi kirjani, pidi mu süda seisma jääma - muster justkui õige, kuid valmis sallis nuppe igas kolmnurgas 2 võrra vähem (olin endale lasknud mustri raamatust fotona saata, et ei peaks raamatuid varakult koju kutsuma). Raputasin pead, vaatasin uuesti kord salli, kord raamatusolevat mustrit - ja ikka ei saanud aru - kas ma olin suutnud tõesti igas mustris 2 nupu vähem kududa?! Ja siis sain pihta - mustrid on lihtsalt sarnased - mina aga tegin Aasa kirja, mitte Astridi oma! Milline kergendus!

Ja siin ta on, valmis esitlemiseks - imeilus, minu järgmine lemmik.

Lõng: villa-siidi-kazhmiiri segu (Liina Langilt)
Värv: loodusvalge
Mõõdud: 160 x 60cm
Varras 3.0


Astridi kiri ka siia kõrvale - kas pole sarnased motiivid?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar