07 aprill, 2018

Haapsalu sall nr.62 - imeilus Silvia kiri

Ma ei ole väga väga kaua haapsalu sallide lainel olnud, kuid vahepeal meeldetuletusena sai üks siiski kootud. Tegelikult sai see Silvia kirjaline sallike valmis juba veebruari I poolel, aga miks ta siis üles ei saanud, ma enam ei mäletagi. Ilmselt mõtlesin, et homme lisan, siis jälle, et  homme ja...homsest on saanud 7.aprill :)


Aga jah, selle ajaga on halvasti....justnimelt  selle ''vaba kudumisajaga''. Õhtud kipuvad lühikeseks jääma ja ma ei ole kunagi olnud see inime, kes uneaega raatsib loovutada. Jah, isegi käsitööle mitte, sest siis tekivad vead, mis hommikul võtavad juukseid kakkuma ja ümbertegemisaega mul ju pole. 

Kui mulle aasta alguses üks armas Jaapani abielupaar kirjutas, et nende mõtted on ristimiskleidikese juures ja kas ma oleksin nõus neile erinevaid mustrisämpleid kuduma, jäin mõtlema et ristimiskleidikest ma ju polegi teinud - miks mitte. Proovitükid valmis saanuna ja kaugele tõusva päikese maale saatnuna ajasingi kleidikese silmad varrastele. Et ühtegi tellimust tol hetkel täitsa polnud (Silvia-sall oli äsja valmis saanud), lootsin et paari nädala õhtutega on mul ilus kleidike valmis - aga võta näpust. Kleidike ootab siiani oma aega...ja tundub, et veel pikalt, sest nüüd on kleit kleidi järel..mis on ülimalt vahva!

..ja ühest kleidist kirjutangi järgmisena!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar