09 oktoober, 2011

Säbrusall, ehk kuduhullud meie kontorist :)

Paar päeva tagasi, täpsemalt vist siiski teisipäeval, tuli Eda kontorisse imeilus sall kaelas. Küsimiseni ma ei jõudnudki, ta seletas kohe õhinal ise kuidas ta tunni ajaga eelmisel õhtul selle kudunud oli ja minu suu oli imestusest lahti...see oli tõeline kunstiteos...ja vaid tunni ajaga??? Tema, kes ei ole minu teada üldse selline suur käsitööfanaatik...?!?
Muidugi sai kõik peensusteni järele päritud - kuduhulle
meil seal teisigi ja kõigi jaoks on hetkel need sallid kuum teema... paar päeva seda kädistamist kuulanud, olin neljapäeval õhtul Lianni lõngapoes Ondase lõnga ostmas :) Et kaubamajja minek on ikkagi paras ettevõtmine, varusin seda lõnga korraga kohe 4 salli jagu :p (praeguse seisuga on 2 salli valmis). Esimesed silmad sain varrastele samal õhtul...kuid mul ei läinud see sallitegu kuidagi NII sujuvalt ja nobedalt. Reedel vardad kontorisse võtnuna tuli välja, et kudusin valest äärest :p Väike harutus (noh, terve esimese toki jagu) ja uus algus....eks vilumust ole ju vaja ka kuidagi saavutada :) Õhtuks oli sall valmis! Secret Srvice kontserdile minekuks oli, mida kaela panna ;)
Lõng Ondas Big Butterfly, color shade 12, 412, koguseliselt kulus 2 väikest tokki, ehk 100 g. Parem ilmselt oleks teha 1 suurest tokist, ei pea vahepeal sõlmima - kuid õnneks ei jää sõlm ei näha ega tunda :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar