15 november, 2016

Haapsalu sall nr 54, Piibelehekiri lehel

No see lihtsalt ON fantastiline muster ja ma ikka imestan, miks ma seda varem pole kudunud...aga nüüd siis teine sall järjest - ilus, kas pole?

Et mu käekiri on ajaga üsna tugevaks muutunud, siis et saada õhulisem kude, võtsin seekord kätte  vardad 3,0. Harjumatu oli, väga harjumatu - et käel on mälu, siis peale kleidi kudumist kus vööst üles on kasutuses vardad 2,25 ja 2,0, on igasugune suurem varras käes nagu rehavars... :) Aga samas on see väiksem varras mu nupu ilusaks ühtlaseks vorminud - koon lihtsalt kompaktsemalt :)













Sall läheb kingituseks ja ma usun, et kingi üleandmine saab olema ilus hetk...saladuskatte all tean, et selle mehe naine on pikalt mu salle imetlenud. Mõnusat kandmist! Ja aitäh Sulle, selle naise mees!







Salli mõõdud 165 x 65cm
Lõng meriino
Värv lumivalge



- Ivika



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar