11 november, 2016

Mirjami kootud pruutkleit

Kootud pruutkleit
Ahh, kus ma olen seda päeva oodanud!!! 2 kuud ja veidi peale....ja täna kirjutas Mirjam, et pildid on siin! Istusin tunde ja lihtsalt imetlesin... ja mitte mina ainukesena, Jaanika, kes aluskleidi autor on, olevat samamoodi istunud ja pilte lapanud).
Seda on raske sõnadesse panna kui oled teinud suure töö, kui klient on sellega rahule jäänud ja siis näed fotosid, mis on ... kiita ei taha, aga jah, need on võrratud! Nii imeilus paar, nii hea silmaga fotograaf (Grethe Rõõm) ja minu kootud kleit. Jah, ma olen sabaotsani uhke :)



Kootud pruutkleit ja ootus










Natuke on kleidist juba ju ka räägitud, et Mirjam leidis mu varakult, veebruaris. Kuduma hakkasin juulis ja pulmapäev oli 9.septembris. Hetkel ootab kleit mu juures puhastust ja peale seda rändab Mirjami kappi vaatamisväärsuste hulka.

Kaunis pruut Mirjam kootud pruutkleidis


Kleit sai kootud villa-kažmiiri-siidisegu lõngast, kaaluks 193 grammi - jah, tõesti, nii õrn ja õhuline sai. Alumise ääre ümbermõõt ca 3m. Mustrid ja tegumoe valis pruut :)


...ja nüüd imetlege fotosid! Mina teen seda.





...kui mina suureks saan, hakkan ka nii ilusaks pruudiks...


Kootud kleit kauni pruudi seljas
Õnn




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar