21 mai, 2015

36. salli saamise eellugu, ehk ma ei olegi ainumas...


Paar-kolm nädalat tagasi avaldas üks kallitest kolleegidest vargsi sallisoovi... Et ta puudutas seda teemat siiski vaid libamisi, mainides umbes nii: ''vanus juba on selline, et mõtlesin...et mul ka võiks ju üks ilus Haapsalu sall olla'', oskasin mina vaid takka kiita. Ei see sall ju vanust küsi ja igal vähegi pitsist lugupidaval inimesel lausa peaks 1 haapsallane olema (mina kahjuks olen ise siiani kingsepp ilma kingadeta). Jõudsime jutukäigus selleni, et tassisin 4 Haapsalu salli raamatut kolleegile vaatamiseks. Nädal hiljem sain kõne: ''Ivika, ma ei oska valida!''. Oskasin vaid oma kogemusest seda tunnet kinnitada, et jah...ongi keeruline, sest 99% mustritest tunduvad vaatamisel just need, millist väga tahta! (mitte, et see 1% oleks kuidagi kehvem). Soovitasin aru saada, mis rohkem meeldib - kas lille-, lehe- või rombikirjad. Teise nädala keskel sain uue kõne: ''Ivika, ma ei oska endiselt valida!''. No minul kiiret ei olnud, saingi oma vahepealseid projekte lõpetada.
Olin pühapäeval just Lilleväljakirja valmis saanud kui helises telefon: ''Ma tean!, ma tahan seda Aasa kirja!'' Oi, ma olin rõõmus, sest ka mulle jäi see kohe Aasa salliraamatust silma ja tekkis kindel tahtmine seda läbi kududa. ''Ei, võib-olla ma siiski tahan seda Lilleväljakirja...aga võib-olla hoopis kuusega kuubikukirja''. Jah, ka need on ilusad! ''Kuule, aga siis on ju veel see Maailma kõige ilusam sallikiri, ja Rõõmukiri...oeh...mille ma alguses valisin?'' Selle peale oskasin vaid ohata, oi kui hästi ma tean seda tunnet! Teate kui lihtne on lihtsalt kududa kui kellelgi on kindel soov! Just sellepärast ei ole mul endal veel Haapsalu salli, et nad KÕIK on NII ilusad! Kindlasti ei suudaks ma vaid ühega piirduda...
Aga valik sai siiski pühapäeval tehtud - Aasa kirja kasuks ja uus sall on varrastel - ma armastan seda mustrit! Kuigi see on alles algus, on mul juba silme ees kogu see ilu, mis temas sallina saab olema.

Kergeid vaikuid teile, kallid sallisõbrad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar