11 mai, 2015

Haapsalu sall nr.34 - Käpakiri 2

Käpakirju olen juba mõnda aega salliraamatus imetlenud, kuid siiani ei osanud kuidagi värvi valida - valge oli liiga tavaline, tumedamad värvid aga oleks olnud ehk liiga intensiivsed... 
Nädalajagu päevi tagasi sain kirja, kus sooviti roosat-helelillat-või oranzi salli. Kuna mul juba tol hetkel olid tööde nimekiri päris korralik ees, sai esialgu see jutt endast eemale lükatud. Liiatigi oli salli vaja minu jaoks liiga kiirelt - nädalaga. Siis aga vestlust edasi arendades hakkas mul veidi kurb - mõtlesin kui mul endal oleks suur soov oma heale sõbrannale sall kinkida: ise kududa ei oska, õppimiseks aega napib, kuid soov on nii suur ja siiras...ja ikka see ei õnnestuks.. Muidugi ei arva ma, et mujalt ei saa, aga kas on alati aega otsida? Nii ma siis nõustusingi ühel tingimusel - muster peab olema ilma nuppudeta ja mul juba kodus olemasolevast lõngast - oli võtta roosa.
Nupud kudusin äärepitsile - et neid siiski oleks ka antud sallil :)




Lõngakastist roosat kera välja otsides tekkis korraga äratundmine ka mustri osas - just see toon on täpselt õige Käpakirjadele! Pehme ja õrn roosa, nagu kassi käpakesed (altpoolt). 
Ja selline ta sai - kahjuks sõi päikesevagus õues tooni ära, kuid tubane klõps on jäädvustanud salli õige värvuse. Endale hakkas sall meeldima esimesest hetkest - aga ju nii ongi õige, kui jääd oma tööd ise ka veidike taga igatsema. Olgu see siis kandja õlgadel soe ja elegantne!






Mõõdud 170 x 70cm Lõngaks villane
Värvus roosa
Lõngakulu 64g
Valmimise aeg 7 päeva




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar