25 oktoober, 2019

Haapsalu sall - kuldkollane Muhu täht

Selle salli puhul ei teagi, millest alustada... et kui päris algusest, siis see jääb augustisse.
Sain tellimuse millega ei olnud kiiret - plaanide kohaselt oleks ta pidanud valmima septembri keskpaigas, kuid saatuse ja mis iganes iroonia tahtel sai alles eile raamile.
Septembri alguses tuli kiire tellimusena vahele beebiteki heegeldus - nagu eelmises kirjatükis kirjutatud, plaanisin selle väga nobedalt valmis heegeldada, kuid jah... siin tuligi see miski vahele.  tekk venis, sall ei edenenud, sügistööd vajasid aias tegemist ning nädalavahetuse koolitused võtsid ka oma aja...










See Muhu tähe koekiri (Liina Langi looming) on võrratu - mu väga pikaaegne lemmik, kuid et sain seda nüüd 3 salli suhteliselt järjest kududa, siis vist väsisin ka ära. Koekiri ei ole selline mida vaikselt filmi kõrvale kodus diivaninurgas kood, iga rida loed mustrilehelt ja nuppe on sallis rohkem ja veel - kokku 924! Nuppuderohkusest tingituna sai sall aga ka ainult 160cm pikk - minu varutud 100g lihtsalt rohkemat ei lubanud - lõng sai lihtsalt otsa!

Jah, see sall on võrratu ja ma teadsin seda tulemust ka juba ette, aga no ikka ei edenenud. Lõpuks võtsin end kokku ja eile sai sall raamile. Nüüd olen isegi natuke nukker, sest seda salli ära saata on kuidagi väga kurb - niiväga meeldib mulle!



Salli veel pooleli olles vaatasin kojujõudes oma kodumaja ümber olevad kuldkollaseid puid ja unistasin mõttes kui ilusaid fotosid nii saaks - puud toon-toonis salliga..Tänaseks kui reaalselt kõik valmis oli, olid puud oma kasukad maha puistanud. Lehtede sahinal aga said needki fotod kaunid - sellised päris sügisesed - aitäh kolleegid!



meeleolukas lõunapaus, ehk mina ja Diana Kerli ümber olevat salli pildile püüdmas :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar