22 oktoober, 2019

Heegeldatud beebitekk

Veidike vaheldust teeb ikka aegajalt head - ja nii ma siis võtsingi septembri alguses vahelduseks heegelnõela kätte, sest ma ju oskan küll! Plaan oli see nädalaga valmis visata, aga kui ikka heegeldamine pole Sinu töö, siis ei lähe see ka nii nagu plaanid. Kuidas see ütlus oligi, et inimene plaanib ja Jumal taevas naerab selle peale..  Mul täpselt nii läkski - valmis sain selle täpselt õigeks kuupäevaks, ehk alles kuu lõpuks.
Jah, tunnistan - ühtepidi oli seda heegeldada kohutavalt tüütu, sest 1 muster ja 1 värv olid lihtsalt oma olemuselt väsitavad (ma olen ju harjunud ühevärviliste sallide ja kleitidega - aga ju ma lihtsalt armastan kududa palju enam). Samas pole ka kindel, kas oleksin tahtnud teha seda ka vanaema ruutudest, siis oleks lisaks tulnud ka ruutude ühendamise osa. Samas, lõpptulemust vaadates sain aru, et see ikka oli väga õige lahendus, sest lisanuna sinise pealekese servadesse, mis nüanssi lisas, sai see beebipoisile (kes tänaseks juba ka ilmavalgust näinud!) väga armas. Jah, mulle meeldib endale väga!
Kas kordaksin? Igal juhul!

Sain ka selle teada, et lõnga kulub heegeldades kordades enam kui kududes - küsimusele miks?, ei oska ma vastata, aga nii on. Seda igati beebisõbralikku Drops Baby merino Unicolor lõnga kulus siia 850g ning tekikese mõõdud said meeter korda meeter! Samas ei soovita ma beebidele ka muud kasutada kui vaid 100% naturaalseid materjale - need teised võivad küll olla odavamad, kuid kindlasti mitte väikelaste nahale head. Lisaks on see lõng ka väga vastupidav, nii et kui on lisabeebisid sinna perre oodata, saavad need sama tekika üles kasvada!


Valmis, kasutaja ootel!

Väike heatuju meene kaasa!

meeter x meeter

Algne versioon

Saatmisootel
Kaunist kasvamist, härra beebi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar