03 detsember, 2011

Jõulupallid :)

Nädala alguses astus Averi meie tuppa mingi leht näpus ja uuris, kas ma olen kunagi kudunud jõulupalle? Jõulupalle?!?, mis need on??, oli mu esimeseks küsimuseks - ja siis ma nägin neid lehelt :) Ilusad lõngadest ja mustritega jõuluehted, alternatiiviks poesmüüdavatele ja maha kukkudes purunevatele :) Averi oli netis surfates sattunud Isetegija lehel jõulukuulide tegemise kampaaniale ja muidugi, vaadates neid pilte ei imesta, et tekkis temalgi isu katsetada. Ma jõudsin aga ette ;) Lõpetanuna viimase soki saigi siis katsetusega alustatud. Õnneks oli mul paar päeva aega olnud seda pallitegu seedida, sest ausalt öeldes ei saanud algul neid mustreid vaadates üldse pihta, mismoodi lõng palliks saab...kuid internet on lai ja veidi tuhnides leidsin jõulupalli kudumise õpetuse Dropsi kodulehelt. Vardad kätte ja tegudele! Esimesena tegin kõige lihtsama - selle punaste täpudega - sain hakkama küll. Siis olin juba julgem ja väljakutsena katsetasin Kihnu kindamustrit. Noh, ausalt öeldes olin väga hädas - nende lõngade kaasavedamine palli sees oli ikka paras peavalu. Ega ma ju ei taibanud esimesel korral punast lõnga ka valgega aegajalt keerutada, et see mustrilt mustrile paremini jookseks ja kiskuma ei jääks - kõik sellised nipid õpib iseõppija oma vigadest ju, kuid valmis ma selle sain ja vatti täis toppides ei jäänud teine isegi väga lopergune :p Kuusepuu mustriga olin targem - 3-4 silma järel keere lõngadele ja lõng jookseb sujuvalt seestpoolt kaasa :)
Tänane, ehk praegune viimane, see südamega, valmis kõige kiiremini ja sai nii Loora kui minu arust kõige armsam. Mustreid on õnneks palju ja jõululaadal nüüd jälle on, mida Looral müüa :) Midagi teistmoodi...kuigi neid eelmise aasta hitte, kellukaid, soovis Loora ka, et teeksin.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar