07 detsember, 2011

Kanapirukas ananassi ja sinihallitusjuustuga, ehk ...

...kassid ära hiirtel pidu, ehk õhtu köögis :)

Andres oli eile Tallinnas - õhtul helistades oli meil vahva vestlus:

Andres: Mis te seal siis teete?

Mina: tõstsin just kringli ahjust...enne seda tegin kanapirukat (kõik külmikusolev tuleb ju ära kasutada ja kuna üleeile tegin ahjus terve kana ning sellest oli 1/3 järele jäänud, oligi lihtne õhtusöögiidee olemas) ja piruka ning kringli vahel ''sulatasime'' Looraga memmesid :p

Andres: Nii hea, et ma täna kodus pole :D

Mina: ??!?? Mismõttes?

Andres: Noh, mõtle kui ma peaks seda kõike sööma...

Mina: Ihhiiii

Mitte, et minu tehtud asjad talle ei maitseks, pigem on tal viimasel ajal tõsine mure on figuuri pärast :p Oh neid mehi, onju!


Aga kanapirukaks on vaja:
500 g lehttaigent

500 g kana (küpsetatult, kui kasutad fileed, prae kergelt enne läbi)

100 g ananassikonservi

100 g sinihallitusjuustu

veidi majoneesi
1 muna määrimiseks


Lõika taigen kaheks. Rulli 1 osa lahti, pane peale kana tükid, veidi majoneesi, ananassitõkid ja kõige peale sinihallitusjuustu tükid. Tõsta teine taignapool sisule, suru ääred kokku ja määri lahtiklopitud munaga.
Küpseta 200-kraadi juures seni, kuni pirukas on pealt kuldpruun :)

Et Andres oli ära, lapsed seda ei söö ja edasi läks kohe
''memmetamiseks'', siis pole siiani pirukat ise maitsnud - peaks hea olema, aga eks saame varsti teada - lisaks kringlile, mille peale memmesid ahju viskasin, sai kaasa tööle võetud ka see pirukas :)

Kolleegi eilne küsimus: ,,kuule, kas Sul on küpsetusmaania?,,, pani muigama ...naljakas, et ta sellest siiani aru pole saanud :p

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar